Va place sa cantati la chitara?

miercuri, 26 octombrie 2011

Vine teroarea

   V-am promis ca o sa mai postez o melodie noua, acum nu prea ma simt in stare deoarece sunt numai in teste la scoala. Maine am o zi "libera" si de asta m-am gandit sa mai fac o postare. Melodia o s-o postez cat de curand.
  In curand vine iar week-end-ul, relaxare, fara scoala(cel mai important lucru). O presiune enorma e pe capul meu. Gandul ca vreau sa ma mut ma preseaza prea tare...
  Vineri cred ca imi aduca testul la fizica, imi e firca, ma preseaza gandul ca nu o sa am medie sa ma transfer. Dar ce tot scriu? Gata cu scoala! Orice! Vreiti sa va zic un banc? :
  Ion si Gheorghe merg amandoi la targ, unde Greorghe isi cumpara o vaca si Ion un trabant.
  La un moment dau se intalnesc pe strada, Gheorghe ii face cu mana lui Ion, el opreste si-i zice lui Gheorghe "ma, pe tine te iau, ce-i facem la vaca?"; "o legan de bara din spare"; "ma moare vaca!"; "nu ma, nu maore!"; "ma maore vaca!"; "nu ma , nu maore!".
  O leaga de bara din spare, baga 20 la ora, se uita-n spate, vaca fuge, baga 40 la ora, se uita-n spate, vaca fuge.
  Baga 80 la ora, cand se uita-n spate vaca scoate limba.
  Ion : ma moare vaca!
  Gheorghe : nu ma, nu moare, semnalizeaza, vrea sa te depasasca!

  Daca aveti bancuri amuznate si vreti sa apara la mine pe blog le astept pe adresa mea de mail : gabi.grindei@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu