Va place sa cantati la chitara?

duminică, 9 octombrie 2011

Sa invatam o melodie la chitara

Melodia se numeste "Padure nebuna" si in original este cantata in original de "Ursul Trubadur"
Mie imi place mult si sper sa va placa si voua, cantaretilor la chitara
Am ales aceasta melodie pentru inceput deoarece este mai simpla.
Acosdurile melodiei sunt Mi minor(Em), Sol major(G) si Re major(D). Bataia este bataia de baza : de doua ori in jos, de doua ori in sus, jos, sus si de la capat. Acosrusile se schimba in felul urmator : de doua ori bataia pe Mi minor, de doua ori bataia pe Sol major, de doua ori bataia pe Mi minor, odata bataia pe Sol major si odata pe Re major si tot asa...
Sper sa reusiti s-o cantati si sa va placa

2 comentarii:

  1. O bataie este o masura: JJSSJS. puteai sa explici mai usor :)). In fine..nu vreau sa te critic, ai o initiativa buna insa mai ai mult mult de lucrat..bafta in continuare..

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, spre deosebire de tine, nu am luat lectii de chitara, deci nu am de unde sa stiu decat ce este explicat n anumite filmulete de pe youtube
    Oricum ms de lamurire
    Data viitoare o sa incerc sa fiu mult mai explicit

    RăspundețiȘtergere