Va place sa cantati la chitara?

luni, 17 octombrie 2011

Asta-i scoala

   Maine am teste la fizica si matematica!
   Intrebarea e : la ce sa invat mai bine si la ce s-o las mai moale?
   E un raspuns foarte usor : o las maole la matematica pt ca ma "inteleg" binisor cu ea si invat la fizica ca suntem dusmani de cand ne stim...
   Intrebarile astea sunt in capul fiecarui elev "Oare pot copia? Cum o fi profa?(pt ca e prima data cand dau un test cu ea)"
   La mine sunt mai accentuate pt ca vreau sa plec din acest liceu si-mi trebuie medie foarte mare
   In ciuda a ce mi-am zis toti cum ca profesorii sunt foarte exigenti si dau note mici, eu ma incapatanez si mai tare sa plec din acest liceu poate pt ca dovedesc ca daca inveti nu iti dau note mici profesorii.
   In fine, la munca si pana la urmatoarea postare va urez bafta tuturor elevilor care dau teste saptamana aste
   Noi ne vom revedea destul de curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu