Va place sa cantati la chitara?

marți, 10 ianuarie 2012

   Bine v-am regasit dragi cititori cu chef de scris si cu inspiratie in minus ca de obicei...
   V-am promis in aceasta postare acordurile unei melodii, iata ca aman iar si o sa postez data viitoare deoarece acum sunt foarte obosit si nu prea gandesc "limpede" si s-ar putea sa iasa ceva aiurea...
   A fost o vacanta bestiala, am avut o chitara electrica super tare, desi nu pera m-au ajutat amplificatorul si talentul meu (care bine inteles e pe minus si el...). Timp de postat nu prea am avut pt ca a fost mult de munca pe aici la niste "rapandule" (sa citez un prieten), niste camioane vechi... Si ca la orice lucru mai vechi este de munca...
   Pentru ca tot au trecut Craciunul si Anul nou, vreau sa va intreb ce cadouri ati gasit sub brad si cum v-a prins noul an? Pe mine m-a prins foarte bine anul nou si cadoul de sub brad a venit mai tarziu din pacate da' este bine si asa.
   Va urez vacanta placuta in continuare, chit ca nu mai sunt decat vreo 5 zile maxim si sa incepeti scoala cu bine. Va salut calduros

Gaby

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu