Va place sa cantati la chitara?

marți, 24 ianuarie 2012

   Iata-ma din nou, cu o noua postare...
   Nu ma gandeam ca o sa ajung la un asemenea subiect da' chiar nu stiu despre ce sa mai postez
   M-am gandit sa fac o postare despre un camion, mai exact un MAN TG410A, dupa cum ii spune si numele modelului are 410 cai putere(un motomicut pentru cele 40 de tone care le cara in "spinare"). Mie cel mai mult imi plac cabinele XLX si XXL("uriasa" cabina de dormit pentru curse lungi si obositoare pentru soferi...)
   Mie imi place acest camion deoarece am avut asa ceva, asemenea model, si cand erai in cursa simteai cei 410 cai lucrand in motor chiar sub tine, si simti acea vibratie placuta a motorului la turatie mica sau mare.
   Ce mai, o experianta placuta pentru oricine. Si am ales acest camion nu doar pentru ca am avut, ci si pentru ca este foarte dotat, dotarile standard ar fii : intarder(sistem de franare auziliar pentru pante mari), ABS, ASR, perne de aer pe cabina (suspensie pentru a fi o experianta chiar placuta si pe drumurile din Romanica noastra plina de gropi) si un computer de bord foarte ajutator pentru soferii care au mult nevoie de ajutor pentru ca soferia nu este atat de usoara cu un asemenea "mastodont" de 16 m (6 m capul tractor si inca 13 m vagonul, si stiu ca nu fac 19 m, da' jumatate din capul tractor intra sub vagon si asa se fac cei 16 m)
   Ce mai? Abia astept sa mai retraiesc asemenea experinata, si ceva imi zice ca nu o sa fie prea departat...


Pana data viitoare va las si am o surpriza pentru voi. Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu